štvrtok 13. júna 2013

Omrvinky do postele nepatria

Mám priateľa, ktorý je veľmi milý a pozorný, ale niekedy je to až priam na škodu. Často krát ma prekvapí s raňajkami do postele. Viem, že je to asi pre 80 % žien vytúžený sen mať takého muža po boku, lenže pravdepodobne takého nikdy nemali. Pravidlo „všetkého veľa škodí“ platí aj v tejto situácii. Ja totiž nenávidím omrvinky v posteli. Raňajky do postele sa stávajú akýmsi pravidlom proti mojej vôli. Bývame v  malej garsonke, takže priestor je už aj tak dosť stiesnený. Ja sa snažím dodržiavať určité pravidlá v byte. Niekto by to nazval posadnutosť, ale ja si myslím, že je potrebné udržiavať doma poriadok, inak by po nejakom čase vyzeral akoby tam bývali deti a mali všetko dovolené. Omrvinky v posteli ma hnevajú asi najviac. Posteľ znamená pre mňa miesto odpočinku, čistoty a je to jednoducho najlepšia vec akú človek vymyslel. Nikdy si na posteľ nesadám v oblečení, v ktorom som práve bola vonku. Nikdy na postel nejdem v topánkach a som toho názoru, že v posteli sa nemá jesť. Našu posteľ a matrace sme si vyberali veľmi dlho. Je to jednoznačne jeden z najlepších a najkvalitnejších nábytkov, ktoré doma máme. Svoju posteľ by som za nič na svete nevymenila. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára